Szanowni Państwo, Drodzy Goście,
Wasze zdrowie i bezpieczeństwo są dla nas najważniejsze. Procedury związane z COVID-19 aktualizujemy na bieżąco, na podstawie zarządzeń wydanych przez właściwe instytucje.
RECEPCJA I POMIESZCZENIA ogólnodostępne:
- Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko jeden Gość lub rodzina.
- Czas obsługi zostanie ograniczony do minimum, zachowując Jednocześnie jakość obsługi.
- Podczas pobytu zachęcamy do kontaktu telefonicznego z recepcją pod numerem wew. 601.
- W przypadku opuszczania pokoju podczas pobytu, prosimy, aby klucze do pokoju zabierać ze sobą /nie ma możliwości zostawienia kluczy w Recepcji/. Klucze są zdawane dopiero przy wymeldowaniu.
- Pracownicy Recepcji obsługują w maseczkach/ przyłbicach ochronnych oraz w rękawiczkach jednorazowych.
- Przed rozpoczęciem meldowania czy rozliczania zachęcamy do dezynfekcji rąk.
- Blat recepcji, długopisy, klucze, terminal płatniczy oraz inne powierzchnie dotykowe są regularnie dezynfekowane.
- Osoby przebywające na terenie hotelu są zobowiązane przestrzegać powszechnie obowiązujących zasad dystansowania społecznego, w tym co do zasady 2-metrowej odległości, a także reguł profilaktyki zdrowotnej, w ty zasłaniania nosa i ust w miejscu publicznym.
- Wszystkie pomieszczenie ogólnodostępne są systematycznie wietrzone i dezynfekowane.
- Prosimy o dezynfekowanie rąk każdorazowo przy wejściu na teren obiektu.
- Przy wejściu oraz w wyznaczonych miejscach znajdują się dozowniki z płynem dezynfekcyjnym.
- W przypadku podejrzenia czy stwierdzenia objawów choroby należy bezzwłocznie poinformować recepcję. Dysponujemy pokojem umożliwiającym izolacje czasową.
- W recepcji dostępne są w sprzedaży maseczki ochronne.
Termometr bezdotykowy dostępny jest w Recepcji Hotelu
POKÓJ HOTELOWY
- Na terenie hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób trzecich. Na terenie hotelu mogą przebywać wyłącznie osoby meldujące się na pobyt lub już zameldowane.
- Dla zmniejszenia ryzyka rozprzestrzeniania się koronowirusa, pokoje sprzątane są na życzenie Gościa. W tym celu prosimy o wywieszenie na drzwiach informacji ‘”PROSZĘ POSPRZĄTAĆ POKÓJ”. Personel hotelowy nie będzie wchodził do pokojów, jeśli informacja nie będzie widoczna na drzwiach.
Po każdym pobycie pokoje hotelowe są gruntownie sprzątane, dezynfekowane oraz ozonowane.
RESTAURACJA
- Przy wejściu do restauracji umieszczony jest płyn do dezynfekcji, należy zdezynfekować ręce.
- Personel obsługuje w maseczkach oraz rękawiczkach jednorazowych.
- Śniadania serwujemy w bufecie, przy czym stół bufetowy obsługuje kelner.
- Obiadokolacje serwowane są do stolika.
- Systematyczna dezynfekcja stołów, krzeseł, kart menu itp.
STREFA RELAKSU
- gabinet masażu * gabinet kosmetyczny * gabinet bioodnowy * peelingownia naturalna - CZYNNE
- SAUNA:
Zaleca się, ABY JEDNOCZEŚNIE W SAUNIE przebywały dwie osoby (za wyjątkiem rodzin).
Obowiązkowe korzystanie z sauny boso, bez okrycia wierzchniego za wyjątkiem ręcznika. - JACUZZI:
Udostępniane jest jedynie osobom spokrewnionym na wyłączność, po dokonaniu wcześniejszej rezerwacji w recepcji
TELEFONY
- STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA, tel. 75 64 35 560, ul. Jana Kasprowicza 17; 58-500 Jelenia Góra
- SZPITAL KOWARY, tel. 75 641 57 15, ul. Sanatoryjna 15 ; 58-530 Kowary
- SZPITAL JELENIA GÓRA, tel. 75 753 71 00, ul. Ogińskiego 6; 58-500 Jelenia Góra